Gratis professionele ondersteuning

Bij veel webapplicaties is ondersteuning een heet hangijzer. Instappen is laagdrempelig en soms zelfs gratis, maar vervolgens betaal je flink voor support. Daar geloven wij niet in. Bij ons is support via telefoon, e-mail en social media inbegrepen in de abonnementsprijs.

Hulp door mensen met kennis van zaken

Het klinkt misschien gek, maar we weten uit ervaring dat goede hulp niet vanzelfsprekend is. Bij ons wordt je geholpen door mensen met kennis van zaken. Ze kennen de ins en outs van De Digitale Gesprekscyclus en hebben gewerkt in het HR-vakgebied. We beantwoorden je vragen het liefst per e-mail, maar zijn in dringende gevallen ook gewoon telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 18:00 uur. Daarnaast houden we Facebook en Twitter in de gaten.

Supportcentrum

Sommige vragen worden ons vaker gesteld. We hebben daarom een Supportcentrum opgetuigd met inhoudelijke artikelen over HR-zaken en uitleg (tekst, screenshots en video's) over de werking van de applicatie. Het Supportcentrum wordt continu aangevuld en is voor iedereen 24/7 bereikbaar.

Hulp op afstand

Soms is het handig als één van onze collega's op afstand meekijkt op je computer. Dat doen we met software van Teamviewer. Onze supportmedewerker zal aangeven of dit nodig is en je vervolgens begeleiden bij het aanleggen van een beveiligde verbinding. Die kun je overigens zelf te allen tijde weer verbreken.

Implementatie- of adviestraject

Aangezien we al in veel branches actief zijn, is er veel inhoudelijke HR-informatie aanwezig die we ook voor jou beschikbaar stellen. Mocht je behoefte hebben aan meer ontzorging, bieden we de mogelijkheid om een implementatie- of adviestraject te starten onder begeleiding van één van onze adviseurs. Vaak zijn dat korte trajecten (één tot twee dagen is gangbaar), waarmee samen met een werkgroep de inhoud van de functieprofielen en opbouw van de gesprekscyclus wordt uitgewerkt en geïmplementeerd. Daarbij kunnen we de betrokken beheerders en managers instrueren over de meest effectieve inzet van de HR-applicatie.

Belangrijkste voordelen van ondersteuning

Je kunt 24/7 terecht op ons supportcentrum voor inhoudelijke onderbouwing en de werking van de applicatie;
We staan je tijdens kantooruren zowel telefonisch, per e-mail als via social media te woord;
We kunnen indien noodzakelijk meekijken op je computer om je te helpen met je vraag of probleem;
Support is inbegrepen in de abonnementsprijs;
Indien gewenst kun je ons inhuren voor een implementatie- of adviestraject.
Heb je een vraag over dit onderwerp?

Laat het ons horen! We adviseren je graag persoonlijk via 075 - 670 2715.

Vraag een demonstratie aan

Binnen een half uur ontdekken dat de Digitale Gesprekscyclus ook geschikt is voor jouw organisatie? Vraag een persoonlijke demonstratie aan! We presenteren de mogelijkheden van de software vrijblijvend via internet of bij jou op locatie. Op zoek naar flitsend promotie materiaal om je chef te overtuigen? Download dan de brochure.

Gratis demo aanvragen Download brochure