Lage kosten én een simpel prijsmodel

Het gebruik van De Digitale Gesprekscyclus is erg voordelig. Dat komt omdat ons prijsmodel simpel en eerlijk is. Je betaalt namelijk een laag bedrag per medewerker per jaar.

Bij ingebruikname van de software zijn er nog eenmalige kosten voor de implementatie van de software die bestaat uit een intake, oplevering en training om het rendement op de investering voor jouw organisatie zo groot mogelijk te maken.

Abonnement Abonnement

Het gebruik van De Digitale Gesprekscyclus is al mogelijk vanaf € 680,- per jaar (excl. BTW). Daarmee kun je maximaal 40 medewerkers toegang verstrekken. Omgerekend is dat € 17,- per persoon per jaar.

Bekijken

Implementatie Implementatie

Bij het in gebruik nemen van De Digitale Gesprekscyclus wil je er zeker van zijn dat de HR-software goed wordt ingesteld. Onze HR-experts hebben jarenlange ervaring met het vertalen van HR-beleid naar processen en systeeminrichting.

Bekijken

Koppeling Koppeling

Maak een koppeling tussen de Digitale Gesprekscyclus en je (salaris)administratiepakket, zoals AFAS Profit, NMBRS, Loket.nl of andere business software, zoals HR2day of Microsoft 365.

Bekijken

Benieuwd naar het totaalplaatje van de investering voor je organisatie? Vraag dan online een offerte aan.

Offerte aanvragen

Veelgestelde vragen over prijzen

Sommige vragen horen we vaker. De meestgestelde vragen over onze kosten hebben we voorzien van antwoorden en hieronder opgenomen. Staat jouw vraag er niet tussen? Onze afdeling Sales staat je graag te woord.

Kan ik de applicatie gratis proberen?

Helaas, je kunt de applicatie niet direct zelf proberen. De mogelijkheden binnen de software zijn zo uitgebreid dat we het graag even uitleggen. Als je een demonstratie aanvraagt, plannen we zo snel mogelijk een presentatie. We willen de software graag online of op locatie laten zien, zodat we de functionaliteit kunnen uitleggen en je vragen kunnen beantwoorden. De eerste demonstratie is uiteraard kosteloos.

Welke kosten zijn er naast het jaarabonnement?

We kennen een traject voor implementatie als je besluit om de Digitale Gesprekscyclus voor je organisatie te gebruiken. De reden hiervoor is simpel: organisaties die de software op de juiste manier gebruiken binnen de organisatie hebben hier blijvend profijt van.

Voldoende HR-kennis is een pré bij de implementatie, maar veel organisaties maken graag gebruik van onze HR-experts om op de gesprekscyclus goed in te richten. We stemmen de duur en bijbehorende kosten van de implementatie graag af op de grootte van je organisatie en de complexiteit van je HR-proces. Wij richten dan de gesprekscyclus in en zorgen we voor passende competentieprofielen.

Kan ik korting krijgen op mijn abonnement?

De Digitale Gesprekscyclus is zeer scherp geprijsd. Het is daarom niet mogelijk om korting te krijgen op de abonnementsprijs. Bovenaan deze pagina vind je de actuele prijzen.

​Verkopen jullie op basis van commissie?

Nee. We zijn transparant over de kosten van gebruik. Die vind je dus ook allemaal terug op onze site. Er werkt bij ons niemand op basis van commissie, dus we verkopen je niets dat je niet nodig hebt. Ons team is er op getraind om je zo snel en professioneel mogelijk te helpen. Doordat we de software eerst demonstreren kennen we je vaak persoonlijk en dat is wel zo prettig.

Hoeveel betaal ik voor ondersteuning?

Support voor de software is inbegrepen in de abonnementsprijs. We staan je tijdens kantooruren bij met hulp en advies. Als je écht omhoog zit, zul je merken dat net een stapje harder lopen dan onze concurrenten. Je hebt 24/7 toegang tot ons supportcentrum. In deze kennisbank vind je wellicht zelf al een antwoord op je vraag. Voor uitgebreide HR vraagstukken kunnen onze experts tegen vergoeding uitkomst bieden. Neem hiervoor contact op.

Ondersteuning door échte mensen

Dat klinkt misschien gek, maar je vragen worden niet door een computer of iemand in een callcenter beantwoord. We vinden het belangrijk dat je per e-mail of telefoon geholpen wordt door kundige mensen. Dat zijn dezelfde mensen die de applicatie hebben ontwikkeld, implementeren en dus verstand hebben van HR-processen. Wil je iets weten? We helpen graag!

Daniel Hoopman

Daniel Account manager

Marten Wilmink

Marten Product Manager

Jouw helden van support

Je kunt ons supportteam op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur gratis bereiken per telefoon of e-mail.

Daarnaast heb je 24/7 toegang tot ons supportcentrum. Dit is een online kennisbank waarop je informatie aantreft over de totstandkoming en werkwijze van de applicatie. We geven hier antwoord op veelgestelde vragen over de software en HR.

Naar het supportcentrum

Heb je advies op maat nodig? Bel ons op 075 - 670 2715.