Contact opnemen met Support

Als gebruiker van De Digitale Gesprekscyclus kun je rekenen op gratis ondersteuning. In ons supportcentrum kun je op ieder moment terecht bij vragen of problemen. In dringende gevallen kun je ons ook gewoon telefonisch bereiken. Verder kunnen we helpen bij het inrichten van onze HR-applicatie en het trainen van je leidinggevenden.

Loop je vast? Werkt iets niet zoals je verwacht? Zoek je inhoudelijke onderbouwing? Al onze gebruikers hebben gratis toegang tot ons supportcentrum. Dit is een uitgebreide kennisbank met artikelen die voorzien zijn van afbeeldingen en instructievideo's. In de meeste gevallen vind je hier al een antwoord op je vraag of probleem.

Meer over Supportcentrum

We monitoren de bereikbaarheid van services continu. Zodra zich een storing voor doet, krijgen we een notificatie zodat we het probleem snel kunnen onderzoeken en oplossen. Kun je niet inloggen op de applicatie of kun je het supportcentrum of onze website niet bereiken? Op onze statuspagina kun je zelf controleren of er momenteel storingen zijn.

Meer over Status

Soms is het fijn als er een expert naast je zit om je probleem op te lossen. Écht naast je zitten lukt ons niet altijd, maar met QuickSupport van TeamViewer komen we heel dichtbij. Dit programma maakt het mogelijk om ons via internet mee te laten kijken op je scherm. Je hoeft niets te installeren en de verbinding is beveiligd.

Meer over QuickSupport

We zijn bereikbaar via support@ddgc.nl. Accountbeheerders bellen ons in dringende gevallen op 075 - 670 2715.