Hulp op afstand via QuickSupport
Soms is het fijn als er een expert naast je zit om je probleem op te lossen. Écht naast je zitten lukt ons niet altijd, maar met QuickSupport van TeamViewer komen we heel dichtbij. Dit programma maakt het mogelijk om ons via internet mee te laten kijken op je scherm.
Het gebruik van QuickSupport
Indien één van onze medewerkers aangeeft dat je probleem sneller opgelost kan worden door even op je scherm mee te kijken, zal deze je vragen om het programma QuickSupport van TeamViewer te downloaden. Dat doe je via onderstaande knop.
Na het downloaden hoef je niets te installeren. Door te dubbelklikken start je het programma op. In het schermpje dat nu opent wordt je gevraagd om je ID (uniek identificatienummer) aan onze medewerker door te geven. Hierna wordt de beveiligde verbinding tot stand gebracht.
Vanaf dat moment kan onze medewerker meekijken op je computer en deze bedienen. Je kunt ook met elkaar praten. Na de uitleg of het oplossen van het probleem zullen wij de verbinding beëindigen, tenzij je daar zelf eerder toe besluit.
QuickSupport downloaden